#1 2008-09-28 10:12:08

cold

Cenobite

10113766
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2008-09-21
Posty: 1093

Domy, mieszkania i pokoje:)

Jak wyglądają wasze domy,mieszkania czy pokoje?Jakie preferujecie kolory?Wolicie minimalizm we własnym domu czy np.lubicie otaczać się rożnymi bibelotami? Może robicie sami jakieś fajne rzeczy, które upiekszają wasze najbliższe otoczenie?

Offline

 

#2 2008-09-28 11:12:41

piggyinthemirror

Makarou de seur

3678448
Zarejestrowany: 2008-08-14
Posty: 4931

Re: Domy, mieszkania i pokoje:)

ja mieszkam jeszcze z rodzicami, tak więc za kolory i wystrój mieszkania odpowiada moja mama. dużo kwiatów i innych roślin, jakieś drzewka w doniczkach (nie znam się na tym). obrazy przedstawiające martwą naturę. kolory ścian jasne, stonowane. mama robi jakieś bibeloty i przyozdabia nimi okna. hmmm.... zdolna jest...

Offline

 

#3 2008-09-28 11:46:08

Elena

Frank Cotton

Re: Domy, mieszkania i pokoje:)

Mój dom budował mój dziadek. Jest dużym "klockiem" (nie mylić z kupą), ma duże pomieszczenia, powiedziałabym, że jest taki "prostokątny" chociaż dach ma dwuspadowy (dom, nie dziadek). Mieszkam w starym pokoju mojej siostry, przez co jest różowy większość mebli jest stara, ale zadbana, w pokoju mam tylko jeden obraz, ogólnie w domu nie ma zbyt wielu pstrokadeł na ścianach (i dobrze). Mój ojciec planował przerobić dom na dwurodzinny, tak, żeby były osobne wejścia itd, ale kasa kasa kasa... Ładnie tu, ale i tak bardzo chciałabym się wyprowadzić za rok-dwa.

 

#4 2008-09-28 12:22:53

drzoanna

BlondHunter

6634081
Skąd: Królewskie Miasto Kraków
Zarejestrowany: 2008-07-13
Posty: 2995

Re: Domy, mieszkania i pokoje:)

och - świetny temat - Cold .....